Dla całej naszej firmy 2024 rok był okresem wytężonej pracy, doskonalenia oraz przygotowywania się do nowych wyzwań, które przed nami. Nasze bogate doświadczenia, rynkowe know-how oraz kompetencje zespołu pozwalają nam od wielu lat sprawdzać się m.in. w roli inwestora, generalnego wykonawcy, firmy sprawnie komercjalizującej budynki, zarządzającej nimi czy wykonującej projekty aranżacji. Rynek to dostrzega, dzięki czemu dzisiaj wykorzystujemy to już nie tylko w zakresie własnych inwestycji, ale także świadcząc na zewnątrz usługi, np. generalnego wykonawstwa, projektowania czy zarządzania obiektami.
Poznaliśmy już, jak wyglądał ubiegły rok z perspektywy Działu Komercjalizacji, teraz przyjrzyjmy się Działowi Zarządzania naszej firmy.
Profesjonalizm doceniony!
Dowiedliśmy wysokiej jakości świadczonej usługi Facility Management i Property Management utrzymując dotychczasowe umowy dot. zarządzania i serwisu dla najemców. Pozyskaliśmy również kilka nowych kontraktów. Pod nasze skrzydła wszedł też obiekt magazynowo-biurowy Gdynia City Logistics.

Podążamy za trendami!
W ubiegłym roku w wybudowanym przez nas biurowcu Argon (w porozumieniu z właścicielem - ISOC Group), wprowadziliśmy WasteTracker’a. Jest to nowoczesne, inteligentne rozwiązanie wspierające gospodarkę odpadami. Umożliwia najemcom rejestrowanie „produkowanych” przez nich śmieci i późniejszą wielokryterialną analizę danych.

Z nami nie ma nudy!
W budynkach, którymi zarządzamy organizowaliśmy również liczne wydarzenia, jak zbiórka elektrośmieci. Nie zabrakło też miłych akcentów na Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka i Mikołajki. Na prośbę jednego z najemców wspólnie zorganizowaliśmy akcję krwiodawstwa ‘Operacja Rh’.

Szkolimy siebie i innych!
Organizowaliśmy szkolenia dla najemców, a także podnosiliśmy własne kwalifikacje, jeśli chodzi o zarządców, techników czy koordynatorów. Dbaliśmy również o utrzymanie stałej kadry zajmującej się zarządzaniem i obsługą techniczną budynków oraz serwisem - usługami z zakresu utrzymania czystości i ochrony. Personel był systematycznie szkolony w zakresie systemów budynkowych i obsługi klienta, a także udzielania pierwszej pomocy z użyciem defibrylatora AED – takie urządzenie znajduje się w każdym z zarządzanych przez nas budynków.

Z sukcesem poprowadziliśmy także kilka projektów rearanżacji biur.
Paweł Gołębicki, Z-ca Dyrektora Działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Torus
