OFFICYNA to dwa nowoczesne, połączone ze sobą budynki biurowe, które powstają w dynamicznie rewitalizującej się dzielnicy Wrzeszcz. Łącznie dostarczą one na rynek ponad 11 tys. mkw. powierzchni najmu, w tym ponad 9 tys. mkw. powierzchni biurowej. 

Etap I

I etap inwestycji to budynek biurowo-usługowy zlokalizowany przy al. Grunwaldzkiej 50. Obiekt wpisywać się będzie w pierzeję al. Grunwaldzkiej, stanowiąc kontynuację otoczenia istniejącej zabudowy. Na parterze zaprojektowano lokale usługowe dostępne niezależnie od strony alei oraz z holu budynku. Na wyższych kondygnacjach znajdą się pomieszczenia biurowe. Elementem wyróżniającym budynek będzie taras na IV piętrze. I etap dostarczy ponad 5 tys. mkw. powierzchni najmu, w tym ponad 4,1 tys. mkw. z przeznaczeniem na biura.

Stara konstrukcja budynku, w którym do 2011 mieściła się siedziba firmy Chemia, nie dawała możliwości spełnienia dzisiejszych norm obciążeniowych i wymogów bezpieczeństwa dla nowoczesnych biurowców, dlatego budynek zostanie całkowicie przebudowany.

OFFICYNA będzie certyfikowana w LEED, a co za tym idzie spełniać będzie wymogi zrównoważonego, energooszczędnego budownictwa.

Planowany termin oddania do użytku I etapu OFFICYNY to III kwartał 2019 roku

Powierzchnia najmu brutto:

5020,70 m2

Powierzchnie biurowe:

4151,80 m2

Powierzchnia handlowo – usługowa:

868,90 m2

Powierzchnia piętra:

ok. 1 087 m2 (piętra od 1 do 3) ok. 892 m2 (piętro 4)

Liczba kondygnacji naziemnych:

5

Miejsca postojowe:

20 podziemnych miejsc parkingowych (dodatkowo 10 msc. na parkingu naziemnym)

Dodatkowe udogodnienia:

szatnia i parking dla rowerzystów

Certyfikat:

planowana ceryfikacja w systemie LEED

Pracownia architektoniczna:

APA Wojciechowski Architekci

Wynajem powierzchni:

komercjalizacja@torus.pl

Circle

Plan sytuacyjny

Etap II

W II etapie, w głębi działki powstanie budynek biurowy pięciokondygnacyjny z garażem podziemnym, o nieco większej powierzchni najmu. Główne wejście do zespołu budynków znajdować się będzie się od strony al. Grunwaldzkiej. Dodatkowo do budynku będzie można wejść od strony łącznika. Od strony ul. Wassowskiego teren będzie dostępny dla ruchu kołowego i pieszego. Budowa II etapu inwestycji jest prowadzona równolegle z I etapem.

Materiały do pobrania:

Planowany termin oddania do użytku II etapu OFFICYNY to I kwartał 2021 roku

Powierzchnia najmu brutto:

7299,40 m2

Powierzchnie biurowe:

6601,70 m2

Powierzchnia piętra:

średnio ok. 1596,0 m2

Liczba kondygnacji naziemnych:

5

Miejsca postojowe:

73 miejsca parkingowe wew. budynku

Dodatkowe udogodnienia:

szatnia i parking dla rowerzystów (poziom -1)

Certyfikat:

precertyfikacja LEED Gold

Pracownia architektoniczna:

APA Wojciechowski Architekci

Wynajem powierzchni:

komercjalizacja@torus.pl

Lokalizacja

Oficyna background
Localization maps
Czas dotarcia
GDYNIA CENTRUM40 min.
SOPOT20 min.
GDAŃSK CENTRUM10 min.
OBWODNICA TRÓJMIASTA10 min.
PORT LOTNICZY im. LECHA WAŁĘSY15 min.
DWORZEC PKP5 min.
WARSZAWA3h 30min.

proponowane elementy wykończenia powierzchni biurowej

proponowane elementy wykończenia powierzchni biurowej

Sufit podwieszany modułowy

Oświetlenie powierzchni biurowych, oprawy wbudowane, rastrowe, paraboliczne, system DALI

Żaluzje poziome – aluminiowe

Elektroniczny system detekcji pożaru z czujnikami dymu

Pomieszczenia biurowe o wysokości 3m w świetle wykończonej kondygnacji

Studnia podłogowa lub zestaw gniazd naściennych

Podłoga podniesiona oraz wykładzina podłogowa

Okablowanie strukturalne 6 kategorii

Wykładzina dywanowa

System kontroli dostępu na wejściach na powierzchnię najemcy

* standard nie obejmuje mebli

Circle

Standard wykończenia budynku

Recepcja na parterze

Szybki i bezpieczny system 2 cichobieżnych wind firmy Kone

Całodobowa ochrona wspomagana monitoringiem przy pomocy kamer CCTV oraz system kontroli dostępu połączony z instalacją alarmową

Centralny, autonomiczny
system wentylacji

oraz bezglikolowy system klimatyzacji oparty na czterorurowych klimakonwektorach z funkcją ogrzewania i chłodzenia, każdy klimakonwektor podłączony osobno do systemu bms

Rozbudowany system

zarządzania budynkiem BMS

Za bezpieczeństwo danych odpowiedzialne są
3 centralne urządzenia UPS

(każdy 40 kva mocy) wraz
z 1 agregatem prądotwórczym (300 kva)

Jednostronne zasilanie, operator Energa

Uchylane okna, zapewniające komfort użytkowania

Budynek przyjazny osobom niepełnosprawnym

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Możesz zaakceptować pliki cookies albo możesz je wyłączyć w swojej przeglądarce. W przypadku akceptacji plików cookies jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Informacje o Twoich prawach, naszych danych kontaktowych, podstawie prawnej przetwarzania, odbiorcach Twoich danych, okresie przechowywania oraz dobrowolności podania danych i konsekwencjach ich niepodania znajdują się tutaj .

Akceptuję politykę cookies