Monika Brzozowska
Swoją przygodę z Torusem rozpoczęła w 2010 roku, zaczynając w dziale komercjalizacji. Jej talent, odwaga i determinacja pozwoliły z czasem wyodrębnić i rozwinąć w firmie niezależną komórkę zajmującą się marketingiem. Zdobywając zaufanie stworzyła długofalową wizję komunikacji marki Torus, pozwalając wybić się z klasycznego nurtu deweloperskiego.
Obecnie kieruje pracami kilkuosobowego zespołu, opracowuje strategie i kreuje nietuzinkowe projekty, które zwracają uwagę całego rynku. Odpowiada strategicznie za komunikację firmy i jej produktów, zaangażowana jest również w kwestie rozwojowe. Wnikliwie analizując trendy i poszukując nowych, kreatywnych rozwiązań, zaszczepia w zespole odwagę wychodzenia poza schematy i przecierania szlaków, co w przełożeniu na produkty, jakimi są budynki, tworzy wyjątkowo unikalną mieszkankę doświadczeń i wartości (USP).
Monika wszystko, co robi i tworzy w firmie opiera na 3 wartościach, z którymi sama bardzo się identyfikuje: odwaga, zrozumienie i odpowiedzialność. Jej zdaniem w działalności deweloperskiej, która opiera się na tworzeniu przestrzeni miejskiej, czynnik ludzki odgrywa kluczową rolę w osiąganiu sukcesu. Dużą wagę przywiązuje więc nie tylko do definiowania postrzegania marki, ale również odpowiedniego doświadczenia szeroko rozumianego klienta w kontakcie z produktem. W początkowym etapie swojej kariery zawodowej związana była z obszarem sprzedaży dóbr luksusowych i z tych cennych doświadczeń cały czas korzysta.
Monika jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (Wydział: NOŻ, kierunek: Towaroznawstwo). Studia Podyplomowe WSB, Psychologia Biznesu.