03/10/2017

WARSZTATY HR W RAMACH TORUS LINK W ALCHEMII


We wtorek, 19 września 2017 r., w TORUS SHOWROOM (w Alchemii) zorganizowaliśmy warsztaty HR-owe, które rozpoczęły cykl wydarzeń dla biznesu organizowanych w ramach: TORUS LINK.


Warsztaty traktowały o nowej definicji lojalności – uczestnicy poznali eksperckie spojrzenie na wyzwania branży HR i otrzymali praktyczne wskazówki.

Biura tworzy się dla ludzi. Pracownicy w dedykowanej im przestrzeni rozwijają biznes swoich pracodawców-najemców powierzchni. Człowiek jest tutaj najważniejszym ogniwem i właśnie dlatego deweloper kompleksu Alchemia, firma Torus zdecydował się zainicjować spotkanie branży HR. Rynek pracy dynamicznie się zmienia, na wielu „frontach”, także biurowym, toczy się walka o kandydata, więc tym bardziej warto rozmawiać, dzielić się wiedzą i najlepszymi praktykami.

Bloki tematyczne:
1. REKRUTACJA – employer branding, selekcja, onboarding – czyli kiedy zaczyna się i kończy rekrutacja?
2. LOJALNOŚĆ – nowa definicja lojalności pracownika, czyli jak dziś zatrzymać pracownika w firmie?
3. ZAANGAŻOWANIE – motywacja a zaangażowanie – jak zagwarantować satysfakcję i długofalowo utrzymać pracownika?


Uczestnicy spotkania dowiedzieli się m.in.:
– jak ułatwić, obniżyć koszty i uelastycznić rekrutację?
– jak zrekrutować 700 osób w niespełna rok i zatrzymać ich na lata?
– jak wzbudzić oddolne zaangażowanie pracowników?
– czym dzisiaj jest lojalność pracownika i czy rzeczywiście na niej powinniśmy się skupić, by efektywnie rozwijać biznes?
– jak komunikować zmiany i nimi zarządzać angażując przy tym pracowników?
– czym różni się motywacja od zaangażowania i jak jedno współgra z drugim?

Warsztaty poprowadziła Monika Reszko, ekspert ds. komunikacji i relacji wewnętrznych, trener, konsultant, koordynator programów rozwoju kompetencji.

AGENDA spotkania:
10.00-11.00 – audycja Ludzie i Pieniądze w Radiu Gdańsk z udziałem wybranych osób – prelegentów (zapraszamy do słuchania)
11.30-11.55 – rejestracja uczestników
12.00 – wprowadzenie – Monika Reszko, HUMAN Concept & Solutions /czas: 25-30 minut/
12.25 (BLOK REKRUTACJA) – case study firmy State Street (Renata Szostak),propozycja tematu: Jak zrekrutować 700 pracowników w niespełna rok i zatrzymać ich na lata? /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
12.50 (BLOK LOJALNOŚĆ) – case study firmy Blue Media ((Dominika Kotuła-Gibas, Małgorzata Jurkiewicz),temat: Nowa definicja lojalności, czyli jak zatrzymać pracowników? /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
13.15 (BLOK ZAANGAŻOWANIE) – case study firmy Jeppesen (Kamila Ożga),temat: Samodzielność-zaangażowanie-decyzyjność – case study. /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
13.40 – 14.20 – przerwa lunchowa
14.20 – debata w gronie ekspertów: Monika Reszko, Renata Szostak, Dominika Kotuła-Gibas, Kamila Ożga. (czas: 40 minut),rozwinięcie tytułowego zagadnienia, odnosząc się do prezentowanych case’ów, podsumowanie i wnioski.
15:00 – 16.00 – rozmowy kuluarowe i zakończenie


Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies .
Akceptuję politykę cookies